dagens..

i brist på annat bjuder jag på detta.

Frukost
en tallrik fil med müsli. rostad fralla.
Händelse
Planer se på greys. typ.
Vill ha vita converse light hi.
Saknad
strömsundstjejerna!
Tråkigaste kan det vara nåt annat än vetenskapliga artiklar?
Finaste min nya jacka <3
Önskan att hitta vita converse light hi.
Måste
sömn. jag är sååå trött just nu. 
Dricka fanta på mc donalds.
Köp
usch. fråga mig inte. gjorde av med alldeles för mycket pengar på stan.
Mat
frukost lunch och middag. typ.
Sjuka onda bihålor. och slemmig hals.
Kärlek jonken. alla dagar. hela tiden.
Mående rätt bra, faktiskt.
Du har på dig
mjukisbyxor, linne och en zip-tröja.
Du längtar efter
sommar och soliga dagar. att få börja jobba.
Låt
kato & jon - turn the lights off
Dusch
imorse. 
Frisyr
regular. självtorkat. tråkigt.
Smink
i.d. och mascara.

Jag har insett att min senaste kyss var
in public utanför nus.
Jag pratar bara med mig själv just nu..
Jag tycker om
våran nya balkong.
Min första riktiga kyss var
för länge sen med per norlén.
När jag vaknar på morgonen är jag
för det mesta morgonpigg.
Jag kommer alltid minnas
skolresan i nian, och mycket annat.
Sist jag grät
minns jag nog inte när det var.. 
Min mobiltelefon är
gammal, trasig och snart en antikvitet.
Kärleken är
jag&jon. 
Just nu tänker jag
på om jag ska ut och promenera en sväng..
Bebisar är
på väg till höger och vänster.
Idag har jag sovit
till sju imorse. sa jag att jag var trööööött?
Ikväll ska
se på greys. 
Imorgon ska jag
sova. plugga lite och sen dra på kråken.
Jag vill
ha en ny tv. en byrå. en ny telefon.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt att du verkar trivas med vardagen och på er nya balkong. Hoppas ni trivs övrigt i lägenheten också :)

vi saknade dig igår på middagen som hölls för migboch Linda, pakete som vi fick var toppen, tack så hemskt mycket !:) ser fram emot att snart få ses igen , snacka lite skit och mysa är aldrig fel ;) såg att du önskar dig ett par convers , den modellen är ju de som jag köpte i Umeå då vi var upp och hälsade på :) vad har ni för planer för helgen?:) kramar!

2010-05-12 @ 19:37:51
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: morsan - melvin.

balkong häng är = bra skit!

bebisar .. ? höger å vänster? du glömde att din allra bästaste bästaste vän ska kläcka en så småning om, å att de kommer att bli en riktigt tant-sofie unge, som bara vill hänga me tant-sofie hela tin.. de ska ja se till :) sakna du.

puss

2010-05-12 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0