drive-in-virgin. not anymore.

igår tog jag och jon en impulstripp till övik för att köpa vinterdäck
till bilen.. och idag snöar det. is it a sign? vi tog också våran
drive-in-oskuld tillsammans när vi svängde in på max och köpte
två vaniljmilkshakes av storleken mellan samt en liten kaffe. sen
åkte vi hem till umeå igen.

dagen till ära har jag sett på föreläsningar på internet på förmiddan
och eftermiddagen har spenderats på vårdvetarhuset där vi har
övat på att hantera lårbensbrott och urinstämma samt att göra hand-
och magmasse, som förövrigt var väldigt avslappnande :)

ikväll sticker vi till rödluvan och har avksedsfika eftersom mina lag-
kamrater lämnar umeå för fem & tio veckor.. iofs så åker ju jag
också hem fem veckor :P ska bli skönt att vara hemma och träffa
alla lite grann.. förmodligen har alicia vuxit om tant sofie och kanske
hinner man med en liten tripp till östersund.

adjöken.

ps. idag har jag&jonken delat 5 år och 8 månader. skrämmande länge
va? :P ds.

Kommentarer
Postat av: Din idol i livet

Du skojar väl om att du aldrig kört drive in? Snälla säg att du gör det:p

2010-10-15 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0