i made it!

jag lovade att jag skulle återkomma om tentaresultatet, jag ber dock
om ursäkt å ledarskaps-kärringens vägnar att det skulle ta så lång tid
som tre dagar.. dessutom har jag haft fullt upp med att jobba. igår så
åt jag, jobbade jag, sen sov jag å sen jobbade jag lite till å sen sov jag
igen. så kul är det med söndag. NOT.

men : jag klarade tentan. jag trodde f*n inte det var sant när jag såg
resultatet. det kändes så jäkla osannolikt att jag var tvungen att dubbel-
kolla med lotta om jag verkligen hade kollat rätt nummer.. men nu kan
jag lägga det där bakom mig. pjuh.

- - -

imorgon åker jag och morsan malin (dock baby-fri imorgon) till stora
staden östersund för att koppla av. och kanske shoppa lite då :P äta
kebab lär vi ju ska göra också.



vem kunde tro att denna donna skulle vara morsa ett å ett halvt år senare? ;P

adjöken.  




Kommentarer
Postat av: farmor

grattis till tentan, bra gjort, är stolt över dig kram farmor

2010-10-26 @ 08:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0