sista ume-bloggen.

säger som benice: sista ume-bloggen. ja. imorgon bitti klockan
noll sex femtiofem går bussen mot fem veckor i strömsund.
fast jag tror att jag kommer att åka på studiebesök hos min man
nån gång under tiden. fast det syns då inte på packningen, om
man bara tittade på den skulle man kunna tro att jag skulle åka
till venus och vara borta resten av livet..

och det känns faktiskt lite jobbigt att jag&jonken ska bli "särbos"
igen. vi levde ju så när han jobbade i åre, men man blir fort
bekväm.. men fem veckor kommer gå fort, och vi ses ju som sagt
på helgerna! <3

så, nästa gång vi hörs så bloggar jag från sjöviks ip-nummer.

adjöken.



me & honey in egypt 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0