sorry.

okej. jag är ledsen för utebliven uppdatering men jag har haft fullt
upp skulle man kunna säga.. med praktik och vänner och diverse
andra sysslor.

och ja, jag lever! men det är knappt. för om jag inte kommer tillbaka
till ume så kan det möjligen bero på att jag har frusit ihjäl. inomhus.
det är så jäkla kallt så att i skrivande stund sitter jag med halsduk,
en gigantisk fleecetröja och tjocksockar som extrautrustning.. men jag
ser just på framtiden. för mamma tände precis upp i kaminen..
och just ja, jag sover med två täcken också. ovanpå varandra. första
natten sov jag med fleecetröja på. så ja, det är kallt här. typ sex grader
kallare än jag är van vid..

- - -

det går bra på praktiken. det är roligt att träffa alla igen och det är jag
är inte dödstrött när jag kommer hem på dagarna.. till veckan tar jag
tag i den ena uppgiften och förhoppningsvis hinner jag med bägge två
under den här placeringen. skulle vara dödsskönt!

- - -

och imorrn kommer min man hit. det ska bli trevligt. kanske åker till
alanäs, kanske stannar vi till ström. vi får se imorgon. och att bero på
imorgon. då ska jag ha sooooovmorgon.

på återseende.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0