...

god morgon, sunshines! här ligger jag i soffan och slöar,
som vanligt när jag blir förkyld får jag dras med en seg-
livad hosta.. jag vill ju träääääna.

helgen har spenderats i alanäset med mycket skratt och
60 kilo älgkött. men nu har vi ju köttfärs och stekar för
resten av året.. har kikat på fotboll och sett damlaget
vinna serien. jag har läst bok och försökt att kurera mig..

dagens plan är att läsa lite verksamhetsplaner, försöka
mig på en promenad och tvätta. och resten av veckan
blir det tentaplugg, med tanke på att vi har 90 minuter
schemalagt den här veckan.. jippikajej.



förra årets älgjakt.. eller är det två år sen?

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltid lika söt gumman, trots mössan....:)

Kram från mamma

2010-09-20 @ 13:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0