happi födelsedag, morfar alf.

jag har precis powewalkat i cirkus en timme i mina gamla hoods.
har också ringt och gratulerat kära morfar alf som fyller år idag :)
ska förbereda för min middagsbjudning som jag ska ha sen. jag
och mitt lag ska ha idolpremiär @ my place tonight :)

och till alla er som blev besvikna igår på att jag inte kunde åka
hem förens på torsdagkväll, ändrade planer! jag åker på torsdag
morgon.. så melvin, vad sägs om en lunchdate när jag anländer
till ström vid halv tolv? ;)

nu : uppfräschning av mig själv för att undvika obehagliga över-
raskningar för mina gäster.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: malin & alicia

en lunch dejt it is!

2010-09-07 @ 22:58:47
Postat av: Anonym

eller nej.. ja ska ju på bvc! lite senare än kl halv tolv.. kanske halv två??

2010-09-07 @ 22:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0