skitmoget.

jag vet, det är skitmoget att göra sånna här listor.. NOT.

10 FAVORITER
Färg
Brun, kanske?
Mat Kött och goood potatis av nåt slag.
Band Håååååååkan!
Film Nyckeln till frihet är ju bra. Och dirty dancing såklart.
Bok Allt som Mankell skrivit..
Sport Måste nog ta fotboll på den.
Årstid Sommar.
Veckodag Fredag.
Glassmak
Vanlij.
Tid på dygnet Det är olika..

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör
Lagom. lite trött..
Smak Mörk choklad.
Kläder Grå chinos och en svart tröja.
Bakgrund På datorn? Nån bild med nå träd å så..
Nagellack Inget.
Tid 12.29
Omgivning Vardagsrummet. Soffa, tv, ja, ni vet.
Irritationsobjekt Är nog inget just nu faktiskt..

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner
jonken är ju min nära vän nu.. räknas det?
Brutit mot lagen mjo, skjussat på pakethållarn och kissat på offentliga platser.. typ.
Blivit arresterad nope.
Badat naken yepp.
Varit med på TV tror inte det..
Kysst någon du inte känner nope.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för
finns det tre? jon iaf.
Du tycker om håkan hellström, ernst & jon är mina män :D
Du inte gillar vet inte.. fegt, jag vet. men jag kommer verkligen inte på nån.

2 VAL
Kaffe eller te
te!
Vår eller höst vår.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0