det sociala exprimentet.

för att lugna eventuella nervösa vänner och släktingar som varit oroade över min
hälsa efter inlägget igår kan jag meddela att jag typ är tillbaka på banan idag. jag
känner mig nästan som vanligt och har till och med afro-dansat i fyrtiofem minuter.
dessutom har jag lagat biff till middag och druckit en kaffe latte. vuxenpoäng!

och jag hatar att erkänna det. men jag kommer bli (okej, jag är redan..) besatt av
det gamla nya programmet big brother. det är skitfjantigt, men ack så intressant
med sånna där sociala expriment. att det dessutom är ett hemligt par där inne och
en transa som ännu inte avslöjat sitt "biologiska" kön gör allt lite mer spännande.
(nej, jag ger mig inte in i någon genusdebatt!!)

dock så har det uppstått ett litet problem, big brother har sabbat mina rutiner. man
kan säga såhär, det är sällan eller aldrig som jag är uppe längre än till halv elva.
men BB sänds ju alltså mellan tio och elva, vilket gör att jag måste vara uppe en
timme längre än vanligt. detta gör att jag också måste sova en timme längre än
vanligt.. därför har jag nu skickat en skrivelse till universitetet för att be dem senare-
lägga alla föreläsningar i 105 dagar framåt. typ. (dom två sista meningarna kanske
var att överdriva lite.
)



ett av våra sociala expriment. från vänster för er som inte känner igen oss:
pillan, jag, linda & stina.


adjöken.



Kommentarer
Postat av: malin & alicia

hahaha, ja läste både igår & idag BANAN = frukten banan.. KUL! Kommer du ihåg när vi skulle på dans-BANAN??



tur du är åter on track så att säga ..

vi sakna dig!!

ger dej en uppdate ifrån ström, -30 på rotnäset,

-24 på vallgatan.. solenskiner & alicia ha precis lagt av en fjärt för att sedan ta sig en powernap.

på återseende!

2011-02-23 @ 09:17:54
URL: http://amstrandh.blogg.se/
Postat av: farmor

Vad skönt att det är bra med dej, jag blev lite orolig att din hälsa inte var så bra. hälsa din sambo oxå. kram från oss/farmor

2011-02-23 @ 11:17:36
Postat av: stina

Vilken fin bild ;)

2011-02-23 @ 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0