my weekend.

hej bloggen och mamma och pappa och farmor och morfar och alla ni andra
som läser min blogg! morfar har berättat för mig att han har en morgonritual.
den innefattar några tidningar på internet, birthday.se och min blogg. så god
morgon och trevlig fredag, morfar!

idag har vi avverkat ÖB och expo med laget. trevlig utflykt. imorgon ska vi äta
trerätters i läggan på geggan efter att jag och lotta varit på bibblan en sväng.
eventuellt kommer vi att se på en film på teven som tjuter mest i hela världen.
hade man inte tinnitus innan så har man det när man sett på teve på geografi-
gränd. och på lördag ska jag och benice se på melodifestivalen medans lotta
sitter i något hörn och tjurar, för hon gillar inte mello.

förövrigt så är jag skoteränka i helgen. jon ska åka hem och han pratar för
tillfället inte om något annat än sin lynx och någon kraftledning som man kan
köra i.

sådär. då vet ni vad jag ska göra i helgen.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godmorgon!

Låter som Du kommer att få en mysig helg med vännerna :)

Ha det så jättebra så hörs vi nåt i helgen...

Kramar i massor från Mamma...:)

2011-02-04 @ 09:28:15
Postat av: Farmor

God morgon Sofie, ha en trevlig helg, det ska vi oxå ha, Pär är hemma och hälsar på, dom var för övrigt till Ö-vik på hockey igår. idag skall jag gå på graven för din farfar och farbror skulle ha fyllt år idag. kram från oss tre/farmor

2011-02-04 @ 09:55:17
Postat av: moster

Trevlig helg på Dej! Kommer Du hit nästa helg..??!!

2011-02-04 @ 12:36:55
Postat av: Anonym

Tack och Tackdesamma.Du har helt rätt om mina morronrutiner,har saknat din blogg några dagar, vi har varit en sbabbis till Mariehamn och firat Staffans 70årsdag,har åkt både x2000 och Ålandsfäja, bott på jätteflott hotell mitt i Stockholm & överlevt, verkar som jag klarar av det mesta igen. Ha De Mormor hälsar ! Grattis föresten höll på glamma det viktigaste !!!!

2011-02-04 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0