...

inatt drömde jag att jag träffade underbaraclara. jag var hur starstruck som
helst och ville bara ta massor av bilder med henne. jag fick hålla hennes
lille son bertil och vi blev bästa kompisar. är det ett tecken på att man läser
för mycket bloggar?


inatt jobbar jag och imorgon hoppas för guds skull att jag sover. förhoppnings-
vis vaknar jag till klockan två för då är det fotboll :)

- - -

förvörigt så tycker jag ni ska rösta på the corner - leave tomorrow i svensk-
toppen nästa. 099 -  50140. i bandet spelar jons svåger markus låtsasbror
robin (okej, det blev invecklat).



här kan ni lyssna på låten.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: nina

Hahaa.. jaa det är nog ett säkert tecken, men det känns skönt att det är fler som drömmer halvkonstiga saker ;)

2011-07-05 @ 11:13:09
URL: http://psyknina.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0