håkan&orup.

ikväll spelar håkan på allsång på skansen. tyvärr är jag upptagen på annat
håll ikväll, håkan. jag ska umgås med jobbarkompisar på TC. så förmodligen
kommer jag att se allsången på svt play när jag kommer hem. helst av allt
skulle ju vilja vara på storsjöyran och se han live då!
imorrn spelar min andra man, orup, på stan. det är gratis. jag ska dit. alldeles
själv. sjunga med i då står pojkarna på rad och regn hos mig. dessutom spelar
sveriges damer mot usa kl 21, så jag är som lite fullbokad.
- - -
pratade med min malin idag, som officielt meddelade att hon är barnfri och
tillgänglig för mig på fredag, vilket är toppen. hade ju varit trevligt om allie
kunde vara med också, men jag tror att hon får vänta några år på det. typ
18. å andra sidan är ju jag 40 (!) då så då kanske hon lixom inte vill vara
med sin gamla pinsamma morsa och hennes ännu mer pinsamma vänner?
återstår väl att se.
ser fram emot helgen!
puss på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0