tyck synd om mig?

man ska inte klaga. men fy bövelen vad varmt det är! det är varmt
ute, det är varmt inne. har spenderat större delen av dagen på
balkongen, varvat med några turer till tvättstugan. har också hunnit
med att handla och varit på iksu. har alltså redan hunnit testa mina
spinninskor två gånger, och jäklar vilken skillnad det är att cykla.
orden tryck och dra har fått en helt ny innebörd (ni som brukar vara
på spinning vet vad jag menar. farmor, du vet väl? om jag inte minns
fel äger du en tröja som säger nåt i stil med spinn loss med oss -
på pigg och frisk. har man en sån tröja måste man väl vara en
inbiten spinnare?)

sånna här dagar blir jag sugen på att sitta på en uteservering och
dricka ett glas kallt vitt vin och umgås med glada vänner. men ack,
då alla mina umeåvänner lämnat staden för sommaren får jag
fortsätta att bara vara sugen. nöja mig med ett glas citronvatten på
balkongen ;) hade inte varit helt fel att vara på yran heller. inte
minst på lördag, då håkan, kära håkan spelar.

mjo, nog blev det här ett litet "tyck-synd-om-mig-inlägg". men ibland
måste man får göra sånna också.

puss på det.

Kommentarer
Postat av: moster

Jag tycker synd om dej.... :( Men jag lovar att hälsa Håkan på lördag!!! ;)

2011-07-29 @ 13:17:10
Postat av: moster

Vad gäller spinningskor, så tar det spinningen till en ny dimension så att säga.... Kör hårt!

2011-07-29 @ 13:19:37
Postat av: farmor

tycker synd om dej som måste jobba och missar håkan.

nu har du tagit fel på person, för någon spinnare är inte din farmor, kram på dej

2011-07-29 @ 19:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0