jag lever.

okej. jag kanske måste uppdatera er om vad som händer lite i mitt liv. 
jocke tog studenten i torsdags så nu är han en stor man (läs arbetslös
ungkarl)
. i fredags var vi och hälsade på hos anna&hoffen i deras nya
hus och hade en mycket trevlig kväll/natt. på lördagen stekte vi fläsk i
båten och grillade med brudarna på kvällen. igår åkte jag till stan för
att umgås med jönssonligan. idag gjorde vi stan lite snabbt och så här
på kvällskvisten har jag fotbollat med mina gamla lagkamrater. och
imorgon ska jag på bilbingo och på onsdag ska jag hänga upp gardiner
och få betalt för det, tydligen. punkt. (ja, benice. nu har jag gjort sådär
som språktanten sa att man inte fick göra. tuuuusen korta, uppradade
meningar. förlåter du mig?)

återkommer kanske imorrn med några bilder från jockes student.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0