mitt-i-sommar-firning.

midsommar har passerat och där med pasta. och vilken helg sen! vi har
hunnit med släktmys, skittrevlig dans på logen, sexkamp (som inte
avslutades med sugstafett, hur kunde vi glömma det,
moster?), massor
av gooood mat och dryck och husvagnsliv på spunsen.



midsommarstång.



johnny-mannen & otto-ponken.



tilda.



långbordet & alexander.

- - -

igår drog jag igång en sexdagarsvecka på jobbet. kul. NOT. tilläggas
kan att veckan avslutas med TRE nätter. hur f*n ska det gå kan man
ju undra? dock så kan man ju stå ut lite mer eftersom jag vet att jag
bara jobbar två (!) dagar nästa vecka och att på torsdagen får jag åka
hem till strömsund och vara med mina fina och se på september och
dansa rumpan av mig. (fast anna, vart ska vi dansa nu när ni inte
har nån balkong?)

adjöken.

Kommentarer
Postat av: moster

Men hur kunde vi glömma det... Vi tar den stafetten vid ett senare tillfälle!!! ;)

2011-06-30 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0