hej söndag.

jag får väl ta mig i kragen och blogga lite om helgen som gått.

i fredags basgruppade jag fram till tolv och sen blev det en snabb
lunch med beckson på nian innan jag mötte upp pillan och jessica.
vi drog ner på stan för att spendera fem (!) timmar på the studio
där vi blev piffade och fotade. helt klart en annorlunda men rolig
upplevelse (som i och för sig kanske drog ut lite mer på tiden än
vad vi först trott
). efter det blev det mys på carlshem med mat
och vin och sen avslutade vi kvällen på origo.

igår hade vi slödag. vi kollade på sport. och massa andra dåliga
tv-program. heeela dagen. med undantag för en promenad till
ica.

idag har vi däremot kollat på vasaloppet, gått runt nydalasjön och
fräschat upp vårat crib lite. imorgon ska jag basgruppa och sen ska
jag ta med mig pillan för att införskaffa ett par slalompjäxor inför
helgen som vi skall spendera i hemavan.

bjuder på några bilder från i fredags.







adjöken.

Kommentarer
Postat av: farmor

Kanonbra, det är som vanligt en snygg tjej vi har, (fast kanske lite snyggare än vanligt)

kram på er

2011-03-06 @ 19:53:26
Postat av: Lotta

Du är alltid snygg snygging! (även om jag är allergisk mot den sista bilden). Puss

2011-03-07 @ 11:07:12
Postat av: moster

Asså shiiiit vilka fina bilder!!!

2011-03-09 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0