semlor och ansiktsmasker.

nu har jag äntligen smakat semlorna som jag bakade imorse, eftersom jon
jobbade över så kom han inte hem för ens vid halv åtta så jag fick hålla mig
fram tills dess. smaskens smakade dom iaf :)

imorgon ska jag på rädda-livet-på-småbarn-lektion. dessutom har jag ett möte
med min c-uppsats-partner och så kanske jag ska försöka hinna med ett besök
på iksu. också måste jag packa för på torsdag åker jag heeeeem till ströööm.



swedish home-made semlor.



eftersom jag bjöd på tre skönhetsbilder i förra inlägget bjuder jag på
en lite mindre skönhetsfull sida av mig själv idag.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: farmor

semlorna såg smaskiga ut, själv handlade vi dom på simon. även den bilden var snygg. hoppas vi ses till helgen kram

2011-03-09 @ 11:58:38
Postat av: moster

Vispad äggvite-mask??

2011-03-09 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0