yeees.

nu har jag kommit hem från alanäset city. åkt buss .. var
bra mkt trevligare att åka buss idag än i fredags måste
jag säga. då var det första gången jag åkte buss med
bälte .. jag spottade till och med ut mitt tuggummi för jag
tänkte att om vi kör av vägen skulle jag ju kunna sätta det
i halsen :P

ja. så i helgen vart inget som planerat .. hihi. blev inget
tunnbrödsbak och inget träffa sara. men den har varit
trevlig ändå :) varit ute och åkt lite skoter runt alanäset
bara .. kikat massor på tv å bara mysat med min jon :) 
 
om en vecka är det lov också .. ska jobba tre dagar iaf.
än vet jag inte vilka, men förhoppningsvis blir det de
tre första dagarna :)

ska kika om det är nåt vettigt på tv nu ..
adios amigos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0