long time ago ..

oj , det är en enorm tid sedan jag gjorde nån onödig anteckning
om mitt liv här .. närmare bestämt tre veckor sen .. tänk vad tiden
kan gå fort ibland.

nyaste nytt är  väl samhällsprov imorrn , som jag försökt att plugga
lite till ikväll. får väl se hur det går imorrn , lär ju få tillbaka provet på
torsdag.

å nu har damträningarna börjat. känns skönt , men känns ändå inte
riktit som vi skulle platsa i div 3. får väl se om det kommer nåt mer
nytillskott framöver på säsongen : ) förhoppnigsvis kanske det blir
samarbete med hammerdal. vi har ju redan några från hoting & backe
som tränar med oss så .. jaja , det blir nog bra i slutändan det här  : )

imorrn ska jag vara med min älskade jon , och vi har förövrigt varit
ihop i två år på onsdag ( alla hjärtans dag ). å fler år ska det bli ,
eller hur älskling ? : ) älskar dig , jon.

nä , nu ska jag gå ner. måste ju kika på greys anatomy idag .. tror det
kan bli spännande som tusan : ) så adios kära amigos ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0