studenttider närmar sig.

hej och skepp och hoj!

ja, studenten närmar sig med stormsteg. mössan kom i veckan och
lastbilen är fixad. det känns nästan lite overkligt, men samtidigt skönt
att verkligen få ta studenten :P

jag ser också fram emot resan till egypten som komma skall. åker
nästa måndag till stockholm, för att på tisdag flyga till shrarm el sheik
i egypten. där stannar jag med familjen, jon och mormor&morfar i
två veckor för att bränna fläsket inför bal och student!
för intresserade kan jag tala om att just för tillfället är det cirka 24 grader
och strålande sol där. känns inte helt fel att se fram emot något sådant.

jag och jon letar också lägenhet för fullt, och vi kanske har kommit en
på tråden. men om någon har något tips på en ledig etta eller tvåa så
är vi helt klart intresserade!

ikväll blir det mys med brudarna tror jag :) om inte dom har fullt upp med
att packa. för imorrn drar ju dom på kryssning till nåt kallt å jävligt finland :P
fulla som svin kommer dom också att vara, å åksjuka å allt sånt..
närå brudar, HA SÅ JÄKLA KUL! ring inte mig mitt i natten bara.

nu ska jag kila. dricka te eller nåt, för jag har ont i halsen!

adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0