like a virgin II

ja, nu är min blogg som en oskuld på riktigt. för söt-anna-panna
har pimpat den åt mig. å den blev så fin :)

anna, linda och gallan har varit här ikväll. vi kikade på bonde söker
fru och greys anatomy. och herre gud vad spännande det var, greys
alltså. jag önskar att det var onsdag imorrn... så att man fick se den
rafflande fortsättningen. vi åt fruktsallad som gallan hade gjort. det
var mums-fillibabba.

- - -

som nämnts i föregående inlägg så har min och jonkens dator anlänt
till tingvalla. så nu kommer förhoppningsvis min blogg att hållas lite
mer uppdaterad än tidigare.. om vad som händer och sker i mitt förövrigt
rätt så arbetslösa liv. vi får dock hoppas på att datorn inte tar över hand.

morgondagen kommer kanske att bestå av wc-städning och lite motion
i någon form. dock inte någon råträning, kanske något i stil med en
promenad. ty mitt knä håller nog inte för något annat för tillfället..


nu är det good night.

so long, fuckers.


Kommentarer
Postat av: malin

good shit my dear .. När ska vi ses fuck face?

Kisses and hugs!

2008-10-09 @ 14:02:16
Postat av: Lotte

Hello,

Jo, det är nog dax för flytta snart, runt 1 november tror jag omdet blir som vi tänkt, dock har vi inte riktit bestämt oss än eftersom att vi inte har fått titta på den än. Men du vet mitt emot sibylla där vi var på kalas på poängjakten ? Den lägeheten har vi fått :)

Jag jobbar nog mest kortis nu iaf 3 helgen av 4 och så lite gläntan och ettan åxå. Själv då ? Hörde att jonken hade fått jobb i åre. Men ni bor kvar på tingvalla va ? Visste inte riktit vart jag skulle svara på ditt inlägg så jag gör det här ;)

2008-10-11 @ 09:31:06
Postat av: Lotte

Simon Andersson ?

Nää, det var ju en tjej som bodde där ju, vi var bara upp en sväng sen var vi ute resten av tiden. Men du kanske inte var med upp ? :)

Låter najs, det blir sjuksköterska lr ?

2008-10-11 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0