oh , my gosh.

det är way to long sen jag, så fint som det heter, bloggade sist.
är för tillfället i sjövik, ätit gratismiddag. har förövrigt lyckats ätit
mycket gratismat senaste veckan. i måndags åt jag middag här
också, i tisdags (dvs. igår) åt jag lunch hos farmor, middag hos
mormor & morfar och idag vart det lunch hos mormor & morfar
och middag här. så som sagt, mkt gratismat. men gratis är ju
gott !!

ja. det börjar bli mer påtagligt att jag saknar ett arbete. tills imorse
hade jag inte jobbat på en vecka, det var heller inte meningen att
jag skulle jobba förns på fredag. men imorse ringde dom så snällt
å väckte mig halv åtta, så det var bara att pallra sig iväg.. men som
sagt, jag är i princip arbetslös. än så länge..

ikväll blir det förmodligen idol och greys anatomy med brudarna :)
sååå trevligt att hang out med dom ! fast jag måste säga att jag
faktiskt saknar mig jon också.. när han är borta hela veckorna. men
det är tur att han kommer hem på helgerna iaf, då blir jag glad !!

ja, detta inlägg vart lite på swengelska, och jag kan även tillägga att
inom en snar framtid kommer jag nog att uppdatera lite oftare. för jag
och jonken har beställt oss en dator! :)

so long, fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0