new.

ny vecka, nya tag. den här veckan kommer främst att bestå
av jobb, lite träning och till helgen blire såklart mys med jon
när han kommer hem. förhoppningsvis hinner man även
träffa brudarna.
torsdag börjar tydligen inomhusträningen också. ska bli
skönt med lite fotboll igen faktiskt. dock så är jag lite osäker
på om mitt knä håller, känns fortfarande lite instabilt. men
jag ska ju till sjukgymnasten igen på onsdag och få nåt
träningsprogram.

helgen bestod främst av mys med jon, eftersom han bara
var hemma halva lördag och söndag. hämtade ju han i
föllinge i lördags, där vi samtidigt passade på att fira majas
ettårsdag. hon har ju blivit så stor nu och har börjat att gå.
( maja på bilden. )

ja, imorrn blir det kvällsjobb. börjar halv ett och slutar halv tio.
tycker faktiskt bättre om kvällar än dagar, arbetet passar mig
bättre tror jag. imorrn kommer vi även att vara en 'extra'
personal, eftersom en utav undersköterskorna från HC ska
gå introduktion hos oss. egentligen så förstår jag inte riktigt
varför det behövs mer undersköterskor, för det finns ju tim-
vikarier till tusen. men ja, ja. det är inte jag som bestämmer.

nu ska jag krypa till kojs, kanske göra ett sudoku i min fina
sudokubok som jag fick av min fjant till lillebror i julklapp.

so long, fuckers ( & shit-head )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0