sofie gör nåt vettigt (för en gångs skull)

äntligen fredag! eller, varför säger man äntligen fredag när man ändå
varit ledig hela veckan? ledig som ledig, lixom.

vaknade vid nio och åt frukost, tog mig i kragen och for på iksu vid elva.
skön start på dagen faktiskt! har just smällt i mig tre raggarballar med
svängdörrar med lite hamburgerdressing i botten. det var farmor (som
också hade ätit korv med bröd) som gav mig den goda idén.

igår kväll var benice-fis (ja, den har du säkert aldrig hört förut?) här på
en mysig kvällsfika. vi kikade på massa dåliga saker på tvn och åt
schmörgåsar och min absolut fantastiska morotskaka.

som tidigare nämnt i bloggelibloggbloggen så kommer jag och min
bättre hälft att åka till kråken ikväll. så därför tänkte jag vara duktig att
städa toaletten nu innan vi åker samt ge mig på det gigantiska berg
som har växt i det som en gång var en diskho.

så, no more time for blogging.

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0