sofie is cleaning, almost.

låg på spikmattan förut idag.. tycker det är så ljuvligt (ursäkta pensionärsuttrycket)
att ligga på spikmattan och spela hög slappna-av-musik av typen winnerbäck och
hellström på stereon.

har även börjat rensa i röran inför nästa vecka då kära mor & moster ska komma
på den sedvanliga i-början-på-terminen-visiten. eftersom jag och jonken med
största sannolikhet kommer att hjälpa mormor gördis att flytta tillbaka till civilisationen
i helgen finns då ingen annan tida att städa på än nu.. så idag har jag plockat och
plockat och plockat grejor.. imorrn gör jag resten, typ dammsugar och skurar.

och the final countdown har börjat. snart är laget på plats i umeå och allt kommer att
återgå till det normala. jag och lotta kommer att träna på iksu tillsammans igen, benice
kommer tjata om middagar på mcdonalds och vi allihopa kommer att ha roliga höst-
kvällar att se fram emot. jippi, är allt jag har att säga!! 

ska snart åka på iksu för lite bodypump. sen blir det middag a'la mikrovågsugnen. 
jon jobbar över och vad passar väl inte bättre då än rester? 

adjöken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0