sofie kan inte sova.

jag kan inte sova. jag har rethosta, och som grädde på moset
är jag inte ens trött. gick först och la med mig jon, men insåg
fort att jag inte skulle somna så jag klev upp igen. kikat på tv
en stund. inte för att det var nåt riktigt att se direkt.

åkte til gördis på kråken igår. grillade hamburgare till middag,
och sen har vi spelat massor med kort. för det är det bästa
gördis vet. eller, jag och jon tackar nog inte nej till en omgång
hollywood heller, föresten.

imorrn tänkte jag åka ner på stan en sväng. lämna tillbaka en
film åtminstone. å sen tänkte jag försöka hinna en sväng  på
iksu också nån gång under dagen när det passar.

och föresten. jag funderar på att åka hem på onsdagmorgon.
spela fotboll och träffa lite folk. måste bara leta rätt på mina
fotbollskor, som är spårlöst försvunna. annars kan ju den som
har ett par 36:or över höra av sig.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0