sofie and the apodos.

efter en halvtimme på spikmattan och ett avsnitt av halv åtta hos mig
senare är jag som en ny människa. eller ja, tröttare åtminstone. om
det inte vore för att jag hade en tvättmaskin som har tvättat färdigt om
en och en halv timme hade jag nog tamigtusan gått och lagt mig nu..

kan också delge mina trogna läsare att min praktikdag har varit helt
okej. har till och med fått dela ut apodospåsarna till hela edfastgården
själv.. och sen har jag gjort lite annat småjox också. blodtryck, ett
PK-prov.. typ. vi får se vad morgondagen har att bjuda på. ska försöka
sätta mig ner och prata med "min" uppgifts-boende. vi får väl se hur
det går.. det är en dam som passerat nittio som är nöjd med sin tillvaro
och allt är alltid bra eller som vanligt. ja, det återstår ju att se.. 

okej. jag vet att dagens jullåt är påtok för mesig för mitt eget bästa,
men jag kan lixom inte låta bli att gilla den..
 



adjöken.

Kommentarer
Postat av: annie

okej, men ni ska fira jul tillsammans? :)

hahaa ska du inte de ? ;)

2009-12-07 @ 22:13:50
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: annie

Vi åker natten den 18 december till stockholm sen på morgonen den 19 åker vi där ifrån :)

2009-12-08 @ 08:01:28
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: Lotta

2009-12-08 @ 15:04:11
Postat av: Lotta

Gör ett nytt försök.

Vad MYS ni har det hemma! Jag vill hem till Ume och hänga på m-hem! Inte vara i jävla skit lse med världens tråkigaste praktik!



Läste att du önskar dig en i-phone. Umgåtts för mkt med Sune eller? ;)



Ha det bra, puss!

2009-12-08 @ 15:05:46
Postat av: moster

Hej! Här kommer Mosters önskemål på jullåt: Lars vegas trio - Kalle och hans vänner

Kram kram =)

2009-12-08 @ 18:33:09
Postat av: Faderen

Brucan med "Santa claus is coming to town" är ju ett måste.......................

2009-12-09 @ 19:16:24
URL: http://stortall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0