sofie går i taket..

fy tusan. skjut mig. släng mig i väggen. stryp mig långsamt. allt annat hade
varit bättre än att skriva den här jä*la VFU-uppgiften. jag är så satans less
nu att jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. och som grädde på moset har
vi examination på KTC imorgon, så jag hinner inte göra VFU-uppgiften efter-
som jag måste läsa på inför examinationen.. jippikajej, liksom. hade ju satt
upp ett mål att jag skulle vara klar ikväll, men jag har insett att jag inte
kommer hinna och har packat ner allt nu. mitt nya mål är att göra klart det
imorgon kväll när vi kommer till alanäset.

och imorgon åker vi som sagt äntligen hem. och förhoppningsvis behöver vi
inte tillbaka till umeå förens typ 6 januari eller nåt sånt. vi får väl se..

nu ska jag lägga mig på spikmattan och försöka slappna av och varva ner
lite och sen ska jag packa färdigt och läsa igenom inför examinationen imorrn.

adjöken.

och dagens jullåt blir:


Kommentarer
Postat av: moster

Tack för den gamla godingen!!! Vi dansade loss på hotellrummet här i West Palm Beach!!! Tilda o Otto gillar den skarpt!! Kram Moster

2009-12-22 @ 12:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0