sofie goes intramuskulär injektion.

hej bloggen. så var den sista dagen i robban gjord. och det känns så
jäkla skönt. och jag avslutade på topp, genom att ge min första
intramuskulära injektion. klapp på axeln till mig, lixom. var lite skakig
innan, men när det var gjort kändes det bra att jag gjort det. och
kvinnan överlevde, iallafall så länge som jag var kvar på bygget..

ska alldeles strax dra på iksu. blir nog bodypump, och jag hoppas att
det blir det nya passet. annars blir jag jäääkligt besviken, faktiskt.

och så längtar jag tills imorgon, för då är äntligen laget samlat igen.
och så får jag smaka på dom där spännande julcidrarna som jag
köpte idag.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: vickis

gå 12.15 på lördag, då får du det nya passet. det har jag hört från en mycket säker källa ;)

2009-12-17 @ 19:11:41
URL: http://vickiswallin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att ni får en trevlig kväll :)

God jul på er, hälsa Jonken!

Efter nyår måste vi komma upp igen!

Nu ska jag packa klart och sen försöka sova :)



2009-12-17 @ 23:31:10
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0