lurvigt med nya bekanta.

yes. då har man avslutat en tvådagarsintervall på jobbet. kändes
faktiskt roligt att vara tillbaka efter helgen, och jag har ju ännu en
ledig helg att se fram emot i slutet av veckan. och inte minst så
har jag ju en ledig dag imorrn.

ikväll tänker jag gå ut och svänga mina lurviga med några vikarier
från jobbet. det var en tjej som var sugen på att gå ut och ta några
drinkar och så blev vi ett gäng tillslut. känns kul med lite nya
bekanta. kanske inte riktigt i strömsundsanda att gå ut på en tisdag,
men man måste ju vara öppen för nya förslag. och med det toppen-
väder som råder just nu i umeå finns risken att det blir mkt folk :)
(och nej, jag är inte ironisk. det är faktiskt sol i umeå, fast det regnar
i strömsund).


nog om mig.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0