sommar och sol..

sommaren has come to youmeho! finally efter cirkus två veckor med regn.
tog tillfället i akt och tog min sporttimme idag, tänkte att jag kunde utnyttja
det fina vädret till att springa i före middagen eftersom inte jon kommer hem
förns sent.. men tji fick jag, efter typ halva rundan så kroppen ifrån  (kan det
ha berott på bristen på mat tro?)
så jag började må tokilla.. fick så lov att
promenera hem.

sitter på balkongen nu och har just ätit middag. mätt i magen. kan faktiskt
tipsa om något supergott. man kokar ris, steker chorizokorv i mindre bitar
och blandar det sen i stekpannan. också tillsätter man gurka och rödlök
i stekpannan så det blir varmt bara. inte stekt! skitgott äre faktiskt! :)

imorrn bär det av till strömsund igen (ja, jag vet att det är mycket åka fram
och tillbaka
) för att fira bästaste melvin som fyller hela 20 år på lördag! :)
så efter middagen imorrn åker vi till alanäset först för att klippa gräset och
sen vidare till ström. kommer bli en bra helg tror jag, och extra roligt med
party eftersom jag får gå på systembolaget själv nu ;)
tänkte att jag ska börja packa lite smått nu så äre som gjort!

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0