weekend.

nu är jag hemma i umeå igen efter en kort weekend i alanäset.
blev en sväng till flykälen igår för att kika på traktorer och sånt.
eftermiddagen bjöd på brännboll och sedan grillning nere vid
kajen.
idag har jag och honey mest slöat. eller, vi spelade kubb. och jag
vann två av två möjliga. så nu kommer jon aldrig mer vilja spela
kubb mot mig.

imorrn blir det jobb till halv fyra, sen tänkte jag bjuda pernilla och
jonas på middag. på tisdag åker jag med dom hem till ström igen
för att fira min 20-årsdag hemma :)

nu ska jag fika.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: melvin

alltså, ja knr lixom redan att tisdagen är här & framför allt onsdagen.. för dåååå fååår ja leka me dig! så måndag imorn, går piss-snabbt, tisdag = du är här så det spela lixom ingen roll, samma feeling som att leka med dig .. onsdag = du 20 barre, kalas, tårta, bus, lek, kärlek.. ååååh jag saknar att leka med du! :( men snart ses vi. PUSS

2009-07-19 @ 22:53:36
URL: http://amallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0