jobbstart - CHECK.

tredje dagen på neurokriurgen avklarad. imorrn börjar jag mina tre dagar
på neurologen. på fredag flyttar neurologen in på neurokirurgen, så då
kommer jag att ta hand om bägge avdelningarnas patienter. det kommer
att vara 14 platser under sommaren, plus 12 platser på NIVA. men där
kommer inte vi vikarier att jobba.. jag tror att jag kommer att trivas super-
bra i sommar!

och förövrigt tykcer jag att det är såååå jäkla skönt att ha sommarlov, dvs
vara utan plugg när man kommer hem. känna att man bara kan vara
hemma och ta det lugnt eller göra det man känner för liksom. och jag kan
också tillägga att jag längtar efter midsommar med femkamp och allt vad
det nu mer innebär. ja, ja. jag vet att jag trots allt är snart 20 år, men en
tradition är en tradition. även om man har börjat svikta lite från traditionen
de senaste åren så måste man vara på spunsen på midsommar :) så
är det bara!

imorrn har jag sovmorgon, och just imorrn är det inget bra. för det betyder
att jag jobbar kväll och missar grey's. men jag hoppas att mina back up's
i strömsund håller mig kontinuerligt uppdaterad på vad som händer ;)

nu ska jag duscha och sen blire DH.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0