pluggdag.

den här veckan har börjat.. ja vad ska man säga? ljuvligt?

nä, den här veckan har börjat allt annat än ljuvligt. två dagar
av två möjliga på bibblan. min hjärna är snart död och jag
tror snart inte jag får in någon mer information. det hörreni,
det är kontentan av anatomitentaplugg.
för att göra saken lite värre kan jag tala om att vi har en hel
dag kvar på bibblan. och en halv dag efter det att vara nervös
på inför tentan. för vi har fått den mest puckade tentatiden.
från fyra till nio på kvällen.. man är ju trött i huvudet redan
innan man går dit.. får man verkligen skriva en tenta hur sent
som helst?

jaja, hursomhelst ska vi fira med laget på kvällen. äta våran
sedvanliga tentamiddag och fira med en sista utekväll av
något slag inför sommaren. för till helgen blir jag den enda
kvarvarande medlemen i laget i umeå. ensam och övergiven.

nu ska jag kika på DH med min kära jon.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0