en rolig söndag.. NOT.

alltså, inget ont om sjukvården och akuten. men hurihelsike planerar
dom sin bemmaning? alltså, för att göra en lång historia kort så
började min dag med att jag hade ont i magen. och då menar jag inte
vanligt ont i magen, utan fruktansvärt ont i magen. så efter lite telefon-
samtal och konsultationer med både mamma och SVU så bestämde
jag mig för att åka på akuten. kom dit strax före tre och vi satt där i typ
en timme. men då vi hörde att det var fyra timmars väntetid så åkte vi
hem en sväng, och så bestämde vi med dom i receptionen att jag
skulle komma tillbaka halv sju.. så då gjorde jag det. kan även nämna
att eftersom det var magen jag hade ont i skulle jag inte äta nåt eller
ta smärtstillande innan jag fick träffa en doktor..
så jon skjutsade tillbaka mig till halv sju och sen åkte han hem till ström.
trodde inte jag skulle behöva vänta så länge, men när kl var tio och jag
fortfarande inte hade kommit in då gav jag upp. gick och frågade och då
var det fortfarande tio st före mig i kön.. så då ringde jag en taxi och for
hem. mest för att jag hade så fruktansvärt ont i huvet, eftersom jag inte
ätit nåt på hela dagen.

så nu ligger jag här. halva dagen har gått, till ingen nytta. om jag fort-
farande har ont i magen imorrn när jag vaknar tänker jag ringa vård-
centralen och boka en tid. och mest troligt blir det ingen praktik för mig
imorrn heller.. det eftersom jag är grymt förkyld som grädde på moset.

so long , fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0