monday.

snacka om najs väder.. sitter nu i pensionärskuvösen hos mor och far
med bull i knät och glassar.. typ 20 grader varmt här inne nu. skööönt!
jag & bull har varit ute på en morgonpromenad.. vart en kort långprommis
för jag trodde det skulle blåsa på sjön som tusan. men det gjorde det
inte och såhär i efterhand ångrar man ju att man inte gick lite längre..
men kanske tar en till prommis i eftermidda om vädret är detsamma..

ska även åka på dollar och kanske fynda lite prylar.. passa på när man
är hemma. måste även ta tag lite i pluggandet. är trotsallt bara en och
en halv vecka till tenta.. känns lite långt bort men ändå nära på nåt sätt.
så nån timma tänkte jag iaf försöka ägna åt mina spännande böcker.

nu tror jag det blir duschen och sen dollar..

so long , fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0