more..

men hänvisning till föregående inlägg kan jag också passa på
att klaga lite på sjukhuslektyren.. igår när jag satt på tidigare
nämnt ställe läste jag en Amelia. när jag kom fram till sidorna
med nya filmer, såg jag filmen you've got mail, vilket fick mig att
reagera. eftersom jag vet att den filmen har några år på nacken
tittade jag när tidningen var daterad. 1999, alltså, tidningen var
nästan TIO (!) år gammal.. hur jävla hygieniskt är det??? även om
tidningen såg färsch ut så måste ju ganska många människor
läst den på tio år. USCH, akuten. USCH.

Kommentarer
Postat av: joanna

vad gör du på akuten??? praktik???

2009-03-02 @ 17:04:52
URL: http://joanagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0