onsdag..

idag är det onsdag, det betyder att imorrn är det torsdag. torsdag är;
DAGEN NÄR MINA BRUDAR KOMMER HIT! det ska bli så trevligt att
ha dom här på besök.. det blir nog stan, lite bowling, kanske utgång.
massor av skoj ska vi ha iallafall..

jag är fortfarande hemma och sjuk. och enligt mina egna analyser
av mig själv blir jag högst troligt hemma imorgon också. dock har
jag varit på sjukhuset idag för slutbedömning.. gick bra. måste ta
igen tre dagarn inom dom närmsta veckorna. men det hade jag
ju redan listat ut själv, så det var ingen nyhet..

har just ätit middag. blev kyckling i pitabröd. och jag har fått grymt
ont i ryggen. så jag tror jag intar ryggläge i soffan en stund och
hoppas att det går över.

ps.
jag längtar tills imorrn, när brudarna (och såklart jon) kommer!
ds.

so long, fuckers.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åååååh jag längar tills imorn, jag längtar, jag längtar.. oooh vad jag längtar ! :D fatta du nurååå? att jaaag läääängtar.

2009-03-04 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0