tisdag.

efter en dryg och deprimerande bussresa tillbaka är jag finally
i umeå. har varit på skolan och övat HLR, eftersom vi har
examination imorrn. är inte helt enkelt och dockan är så jäkla
kinkig på att man trycker på rätt ställe, inte för hårt, att man
blåser lagom mycket luft. ja, som sagt. det är komplicerat..

har nyss käkat lite middag. blev kycklingpytt med sås. rätt okej
faktiskt. klockan sju ska jag dra till lotta eftersom hon fyller hela
tjugo år idag. HAPPY BIRTHDAY to you, lotta!

so long , fuckers.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Thanks bäjd!

2009-03-17 @ 20:59:46
Postat av: Sara

Japp det är jag :) Fick klartecken om lägenhet igår, så nu ska jag och Fredrik bara skriva under och skicka in kontraktet :)

2009-03-18 @ 20:46:30
URL: http://saracarlstroem.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi ska börja plugga båda två till hösten :) En tvåa på nydalahöjd blev det, är mer än nöjd eftersom det i princip var "drömlägenheten" utav alla planlösningar jag har sett innan :) Hur går allt för dig då?

2009-03-19 @ 14:00:09
URL: http://saracarlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0