tisdag.

jag är fortfarande sjuk. ringde till hematologen idag och pratade med
huvudhandledaren och vi kom överens om att jag inte ska jobba
imorrn. dock ska jag åka ner dit ändå till strax före två för att vara med
på slutbedömningen. får då också veta om det är något jag måste ta
igen sen nu när jag varit borta. jag hoppas i alla fall att jag kan gå dit
på torsdag..

ja, idag lyckades jag ta mig utanför dörren. var tvungen att åka på
apoteket och på affärn och handla. maten började ju på att ta slut.
eller i alla fall frukosten.. men nu har jag laddat upp..

idag har jag också bakat en kaka, måste ju vara förberedd nu när
allt främmande ska komma. blir fullt hus här i helgen.. så bli så
roligt med lite besök. är ju som mest själv på veckorna. har också
varit duktig att öppna mina böcker, men dock bara öppnat och
fuskläst lite.. har inte riktigt motivationen för att läsa just nu. men
den måste komma, för tentan närmar sig med stormsteg. jag
måste ta mig i kragen.. nu ska jag se om jag orkar städa toan..

so long , suckers.


Kommentarer
Postat av: MALIN

trodde de va fuckers du bruka mena ;) meeen äntligen är ja en sucker.. yees! hörru, ses imorn imorn imorn :D

2009-03-04 @ 08:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0