finally friday.

ljuvliga fredag. eller ja, den blev ljuvlig efter sisdär klockan tio,
när vi hade skrivit klart duggan. (för icke studenter: man tentar
av halva kursen i anatomi&fysiologi) jag kan inte riktigt säga
hur det gick, men jag hoppas att det gick bra så man kan lägga
den här delen bakom sig..

efter duggan blev det sedvanlig lunch för 66% av laget. resterande
33% var hemma och hade ont i magen. jonken bjöd mig iaf på
jättegod dagens på stars. nåt kött med kantarellsås och ungssteke-
päran. mums-fillibaba. vi fick även träffa lottas familjetillskott. emil
kallas han. trevligt :) köpte även en jättefin kjol på monki. en jenas-
kjol med stora fickor och knappar. sen drog jag och jon på jysk
(kan man få stamkundskort där?) och investerade i utemöbler. blåa
blev det. med vita/blå dynor. det kändes riktigt skönt. kan nog bli
några stunder på balkongen i sommar..

och just det ja, jag har glömt att berätta om en revolution som hänt i
mitt liv. JAG HAR FÅTT EN NY CYKEL! den är svart, har tre växlar, ingen
bakåttramp och pakethållare och en korg. allt jag önskade mig. men,
jag fick ju iochförsig välja den själv, men endå ;) nu kommer jag att cykla
överallt. nästan. utom när det regnar.
måste därför passa på att tacka mina läsare mormor&farmor&mamma
med familjer för presenten. moster med familj var även med på ett hörn
men jag tror inte hon läser min blogg.


så ser den ut ;)

ikväll blir det mys med jonken och så ska det låta (pensionärsvarning)
och hockey. sverige är ju trots allt i semifinal. mot kanada. kan bli tufft.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: Malin

äsch, sluta ljug.. du fick ju cykeln av mig! :) Så, sluta ljug nu sofie.. Studentis träskis har tagit dig alldeles för långt över molnen ;)

2009-05-08 @ 19:38:50
URL: http://amallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0