förlåt, "mamma".

eftersom jag har fått skäll av min andra mamma måste jag ju
fixa till misstaget. det hon dock inte vet är, att för inlägget
publicerades hade jag slängt iväg ett sms till var och en av twinsen.

men här kommer ett STORT fett grattis till mina gullflickor.
puss och kram och nyp i stjärten.
och tjugo år blir dom, för den som inte visste det! 






okej, förlåt anna. men det här var den bästa bilden jag kunde hitta på dig.
haha. eller nej, men den var så rolig så jag tog den endå ;)

grattis, bäjbs.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: bästa andra mamman.

åååh jag är bästaste andra mamman som fiiiinns ;D

2009-05-15 @ 19:16:37
URL: http://amallans.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket vännen :)

Du, jag snor bilden på mig till pressbild på facebook då malin vill att jag ska he bort min nuvarande bild på henne o mig..:P

pussen <3

2009-05-16 @ 09:38:09
Postat av: annie

Åh vad söt du är sofie!

jag har inte sätt detta inlägg förens idag, sorry!

jag blev väldans glad för ditt fina kort som du diktat och skickat hem till mig :) DU, ses vi till helgen ?:) PUSS <3

2009-05-18 @ 14:53:28
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0