medvind?

umeå är ju björkarnas stad, sägs det. det kan jag väl hålla med om.
det är rätt fint med alla björkar, iallafall nu på sommaren.. men nog
fan är det motvindens stad också. det blåser jämt, och oavsett om
man cyklar till eller från skolan så är det alltid motvind. idag när jag
cyklade till skolan fick jag typ trampa i utförsbacken.. inte helt okej.

idag ska jag och jonken har stora städarkvällen. vi tänkte röja lite och
göra fint inför finfrämmandet som kommer på söndag. trevligt med
lite påhälsning..

återkommer kanske senare.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: vickis

jag håller med! jag var nästan död då jag kom på skolan imorse, och jag har ju inte ens långt på skolan.. Det känns som man trampar & trampar & trampar, men man kommer inte framåt :P

2009-05-28 @ 19:33:05
URL: http://vickiswallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0