urinorganen? nån som förstog?

ett snabbt inlägg innan desperate housewifes börjar. har tränat, lagat
mat, spelat massor med nintendo, stökat och nu så diggar jag och jon
björn rosenström.
har även hunnit med världens, och då menar jag världens, tråkigaste
föreläsning idag. om urinorganen, på engelska. om man nu kan kalla
det för engelska. det var mer som en blandning mellan swahilii och typ
arabiska. helt oförståeligt med andra ord. nåt som jag kommer klaga
på i utvärderingen av kursen iaf, helt klart. vi gick en timme innan det var
slut, tänkte att vi kunde ägna tiden till nåt bättre, så vi gick och pluggade
på hjärtat. duktiga som vi är. ja, sofie har skolkat från sin första
föreläsning på universitetet. om man nu kan kalla det att skolka, eftersom
det är frivilligt..

jaja. imorrn blir det basgruppsmys igen. vi ska grilla här hemma hos oss.
trevligt värre. snacka om att våran grupp team-buildar!

adjöken.

Kommentarer
Postat av: malin

du med :( meeen, vi måste väl ändå hinna ses 5 sekunder om ni passerar ström ihelgen? ni måste ju se mitt nya place färdigt o allt då.. ja lvoar o fixa tills ni kommer :D big miss you.

2009-05-19 @ 21:55:01
URL: http://amallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0