Defence.

Med hänvisning till Lottas blogg och hennes inlägg om att jag är en natzipluggare
kommer här ett försvarsinlägg. Jag vill vänligt men bestämt medela att jag inte
har någon som helts koppling till natzi- och den Hitlerälskande rörelsen. Det ät
något hon fått om bakfoten. Nog för att jag kanske burkar kallas för pluggis ibland,
men det är en helt annan sak.. Vissa gillar att plugga, andra inte. (host. benice.)
Eller, man kanske ska förtydliga saken. Vissa gillar att plugga på bibblan, andra
inte. Det är nog ett mer rättvist konstaternade..

Ikväll blir det grillning på mariehemsvägen med trevligt folk. Typ jag&jon, lotta&emil
samt benice&inget sällskap. Det kommer bli trevligt.. Senare ikväll drar vi ner till
hamnen för att kolla in Björn Rosentröm. Det kan bli en najs kväll bara vädret är okej.
Imorgon drar jon till kråken, jag tror jag blir kvar i umeå för att kolla på brännboll i
finvädret.. För som det verkar ska det ju vara fint väder..

Nu ska återgå till pluggandet (kanske)

Adjöken.


Kommentarer
Postat av: Din idol

Så kul att jag är benice&inget sällskap. Det känns så.. Upplyftande! :)

2009-05-29 @ 14:12:49
URL: http://benice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0