sofie provocerar.

torsdag, vilket innebär att det är fredag imorgon. (logiskt)
och fredag innebär tacobuffé och bio med pernilla-perno
och benice-fis. längst fram ska vi sitta också på bion.
men det har vi bara oss själva att skylla för, eftersom vi
bokade så sent. men lite nackspärr har väl ingen dött av?
jag föreslog för benice att vi kunde ta med oss sånna där
uppblåsbara kuddar som man har när man ska sova i
bilen eller på tåget eller liknande. om hon nappar på mitt
förslag återstår väl att se tills imorgon.

idag har jag seminarium. vi ska prata om utvecklingspsykologi.
jippi på den, lixom. alla vet ju hur kul det är med psykologi,
i alla fall vi som haft anders hällgren på gymnasiet (förlåt för
personliga påhopp, men alla vet att om man provocerar så får
man många läsare. BLOGGTOPPEN HERE I COME)
nej, men skämt och sido så sa faktiskt lotta att det hade varit
ganska intressant. men med tanke på att klassens största
pluggisar (nej, tjejer. jag pratar inte om mig själv. den tiden är
förbi)
kommer förmodligen våran halvdag att dra ut på tiden så
istället för att hålla på till halv fem kanske vi kommer därifrån
lagom tills idol är slut eller nåt..

nu ska jag förbereda mig.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0