åter i ume.

så var jag åter i umeå efter nästan två veckor i strömsund.
igår tog vi svägen förbi sundsvall. jag, anna-lena och gördis
shoppade på ikea och jon shoppade en bil. yes, så nu åker
vi inte längre 850. nu åker vi bmw.

idag tvättar jag kläder och förbereder lite inför imorgon, då
vi ska ha simulering på skolan. dvs. vi ska leka med en
låtsas-patient på skolan.. en sån där som pratar och har
puls och blodtryck och sånt.
jag tänker också ta en promenad när solen har kommit lite
högre upp på hilmen och sen ska jag sitta på blakongen och
njuta av vårvädret. klockan fyra ska jag träna med lotta..

adjöken.

Kommentarer
Postat av: moster

välkommen in i klubben!!!! modell? ;)

2010-04-12 @ 15:22:06
Postat av: b

Haha, kanske en anledning till att man inte kan klicka på dom. Kan ju bli anmäld för uppseendeväckande beteende eller vad fan det heter :)



Jag infinner mig i Umeåå 18 april kl 22.00 har jag för mig. Jag räknar med försenat födelsedagskalas 23 el 24 april..

2010-04-12 @ 20:50:46
Postat av: annie

jag är ledsen att säga de men nu måste jon spara skägg och du klä dig i klut, här i din hemort kallas de uzbekbil ;) MOhahhaa

2010-04-12 @ 21:37:46
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0