...

hur kan man vara så trött? ibland tror jag att det är en liten förkylning
som ligger och gror i kroppen.. lite hela tiden lixom. att det är den som
gör mig trött och producerar allt (känsliga läsare VARNAS NU!) slem
som alltid infiltrerar min hals.. men, det skulle kunna vara så att jag
också just i dag bara var trött och att slemmet aldrig vill försvinna för
att jag glömmer att använda pulmicort? kan det vara så kanske? :P

blev typ tre timmar på bibblan med benice idag. äntligen är hon tillbaka,
den lilla räven. sen tog jag tag i mig själv och gick och anmälde mig på
blodcentralen..

ikväll blir det födelsedagsfika hos benice som fyllde 20 år i lördags.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0