mitt i ett äventyr.

hur kul var det inatt halv tre när jag vaknade av att grannarna
hade fetfest? i och för sig spelade dom ju världens bästa jullåt
(se klipp nedan), men lite irriterad blir man ju.. och sedan när
dom fortsätter att spela carolas mitt i ett äventyr. egentligen
gillar jag carola, men inte halv tre på morgonen när man ska
kliva upp och klockan fem. fyrtiofem (!) minuter låg jag vaken
och lyssnade på skrikande tjejer som säkert druckit alldeles
för mycket vin.

och imorgon är sista dagen på praktiken. det ska bli så jäkla
skönt! å det kommer vi att fira med EPP på villan.. trevligt!

adjöken.


Kommentarer
Postat av: malin & alicia

ååh vad du ska få snusa på henne när du kommer hem :) jag lovar! vi saknar dig! å längtar tills du kommer hem.. :) då tar vi igen missad tid!



<3

2010-12-17 @ 09:36:36
URL: http://amstrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0