alone at night.

ja, det blev singelliv i helgen. jon åkte till föllinge via alanäs och krokom
för att köra skoter imorrn. yes, han ska nu iväg och köpa en annan
skoter för det löste sig inte med regbevis på den förra han köpte så det
företaget ska köpa tillbaka den.
så ikväll blir det myskväll med mig själv, peter zettman och kanske lite
popcorn. imorgon planerar jag att gå och träna på förmiddagen, eftersom
huvudvärk hindrade mig från att träna idag. tre ska jag möta upp b & p
för att kika på alice i underlandet på bio och sen käka gomat på stan.
det ser carlsson fram emot.

have a nice evening. (stavas det så? moster?)

adjöken.

Kommentarer
Postat av: moster

Japp! Godkänt.

2010-03-22 @ 17:05:45
Postat av: moster

Japp! Godkänt.

2010-03-22 @ 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0